20 aprilie 2013

ZorileStore

Am primit coletul ZorileStore mai repede decat ma asteptam avand in vedere situatia care stiu ca s-a creat, fiind foarte multe bloguri inscrise.
Din punctul de vedere al comoditatii totul e perfect, peste asteptari as putea spune. Dar desigur papucii sunt papuci si ar fi fost nefiresc sa nu fie comozi.
In plus, talpa este moale, se adapteaza usor piciorului, cusaturile par ok si foarte rezistente.
Pentru mai multe detalii, va trebui totusi sa asteptati zilele mai caldurioase, cand vor trece proba de foc pe plaja, la mare.
Pana una-alta, eu va recomand cel putin papucii ZorileStore, eu personal decizandu-ma sa le devin pe viitor client. Mi-as dori pe viitor sa achizitionez articole "mai serioase", pantofi si ghete pentru a da nota finala acestui magazin.
Va astept cu impresii!

Un comentariu:

  1. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    RăspundețiȘtergere