02 aprilie 2013

Blogger ambasador ZorileStore

Dupa o lunga absenta, am decis sa revin cu un articol in care va anunt de o campanie interesanta, din punctul meu de vedere: “Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro”.
Anul trecut nu am participat la renumita campanie pentru bloggeri, dar anul acesta nu am de gand sa o ratez.
Pe scurt, iata despre ce e vorba:
 In urma acestei competitii/ campanii de testare, se  vor desemna 10 bloggeri eligibili pentru finala competitiei “Blog ambasador pentru ZorileStore.ro, iar la final, juriul va alege Bloggerul ambasador ZorileStore.
Acest lucru e o minunata oportunitate pentru orice blogger.
Iata si imi doresc eu, optimist fiind in ceea ce priveste vremea in urmatoarele zile:

Papuci RIDER pentru barbati, pe care ii gasiti aici. Mai exista si varianta pe negru, dar eu totusi ii prefer pe cei gri. 

Sunt curios ce parere aveti despre aceasta initiativa si ce va place de pe ZorileStore.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu